En oikeastaan tiedä, miksi aloitin blogin kirjoittamisen ja juuri tänään, itsenäisyyspäivänä, kun se ei minua yhtään huvittaisi... Ehkä siksi, että minulla on jonkinmoinen tarve kertoa ihmisille ajatuksiani, mitä mieltä olen asioista.

Aamulla oli tosi oksettava olo! Yritin saada nukkuttua vielä, mutta eipäs onnistunutkaan .. Oksetti kamalasti ja pikkusisko kuorsas :D Sitten iskä heräsi ja tuli hyörimään otsalamppunsa kanssa (tiedän, kuullostaa naurettavalta!)

Eipäs heräilemiseen kauan mennyt, kun tupsahdin jo koneelle TH-foorulle kirjoittelemaan ja lukemaan uutisia TH.fistä. On se hyvä, kun Tomppakin nyt on ostanut auton itselleen, siitähän se unelmoi, eikä halvaksi tullut! Jos haluat lisätietoa, kipaiseppas tsekkaamaan päivitykset www.tokiohotel.fi. :)

Mikäs tässä kirjoitellessa.. Aloitin uuden fanficin ja galtsussakin käväisin, kommentteja ei ollut, mikä ei ollut mikään kovin ihme juttu..

Kohta pitäisi lähteä johonkin itsenäisyyspäivän paraatiin. Lähen äidin ja vaarin mieliksi, ettei ne loukkaantuisi, vaikka oikeasti kylmässä seisominen ei kamalasti mua houkuttele. Tämmönen juhla ei muutenkaan oikein ole mun juttuni, linnanjuhlat sun muut, eääh..

Antakaas rakkaat mulle kallisarvoisia vinkkejä, miten selviän huomenna koulussa, on nimittäin seuratansseja poikien kanssa. Tulee semmosesta niin ahdistunut olo ja kaveritkin tietää sen, joten toisaalta en voi edes lintsata, auts :s

Noh, kirjoittelen myöhemmin illalla lisää kun keksin jotain kirjoitettavaa, kellohan on vasta 11:22.